Ännu flera fina vänner.

Jag mötte upp en vän idag, Ehsan, för att luncha och bara träffas. Tänka sig att den muppen kom ihåg min födelsedag och hade med sig blommor. Sjukt fina och sjukt underbar kille! :)

Dessutom var As och Soma med, och de hade supertrevligt med honom! De var så öppna som om de hade känt honom i år och dagar, men det är inte ovanligt. E är själv en öppen person som man otroligt lätt får kontakt med. Dessutom ser han grymt bra ut och hur smart som helst. Tro mig, jag har sett hans betyg. Sjukt perfekt kille!

  

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Serdar

Våga ta emot blommor från andra!!!! :D

2008-04-18 @ 02:41:52
Marina.

hahahahaha! Jag är the crew leader! Du är min undersåtare!

2008-04-18 @ 09:48:12
URL: http://milazlatnikova.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0