Buzz.

igår var jag, mina två systrar och resten av gänget hemma hos Domaren och spelade Buzz. Japp, Buzz. Det är en tävling med frågor om allt, och sedan ska man svara rätt på så många frågor som möjligt. Jag, som älskar sånt här, blev helt fanatisk, skriker och hotar folk. Jag tror inte någon vill spela med mig längre, faktiskt. Dessutom är jag hur hes som helst och inte hjälpte det något att jag skrek som fan igår. Ännu sämre är ju att jag har två genomgångar imorgon, och dessutom en "hjälp-lektion" med niorna. Det kommer gå såååå bra!

Nu ska jag fixa till mig och åka iväg till sjuke Domaren... eller ja, han är "sjuk". Hypokondriker kallar jag det, men men..

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0