Grattis!

Jag måste ju få gratta min kära vän Sevve och dessutom tacka henne för igår! Det var härligt, vi alla hade roligt och för en gångs skull var alla vi samlade. Dessutom var sötaste bebisen (Mariams) där och var alldeles gudomlig. Man fick lust att börja skaffa egna, vilket Domaren fick veta av mitt ständiga tjat via telefonen. Hot, bönande och fjäsk hördes tydligt och klart.. :)

Jag hade iallafall jätte roligt och dessutom skadar det inte att ha en granne som jobbar med make-up. Hett! :) Jag ska se ifall jag kan lägga ut några bilder från igår. De andra flickorna tog ju också en del filmer, och jag skulle jätte gärna vilja se videon!
 
Det var roligt att vara på just den festen. Det var en annan tradition och man lärde sig så mycket nytt. Jag tror att jag gillar traditioner för att det är så fint, speciellt då man delar det med familjen. Det är på något sätt en del av vem du är.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0