Mot alla odds.

Jag har solat trots pollenallergin! HA! Där fick den... och dessutom somnade jag och blev lite röd. Men jag solade trots tröttheten, halsont och täppa i näsan!

Jag fick lov att gå tidigare från praktiken idag för att jag såg så sjuk ut och tro mig, jag var/är förstörd. Jag fattar inte det här med pollen. Förut så fick jag ALLTID röda ögon som sved som bara den, men det har gått över nu. Förra året kände jag knappt av pollen men iår... i år är det ju som värst. Halsen, öronen, ögonen och näsan. Usch!

Jag tog bild på min solbränna (ja, det blev märke!) fast det blev för mycket tuttar. Jag vet inte riktigt om jag är redo för att blotta mig på det viset. Någon gång så vågar jag nog, och då får ni se mina tuttar... dem är rätt så fina faktiskt. Helt OK! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0