Trött.

Jag är sååååååååååååååååååååååååååååå jävla trött. Jag vaknade 05:30 (och då hade jag somnat vid två då), duschade, åt frukost och gick till pendeltåget. Jag kom fram till Bålsta och började fråga halvsura människor om vart skolan låg och folk varnade mig för att det var en bit att gå. "Lugnt, jag klarar det", sa jag glatt och fortsatte. HA! Det var väääärldens backa i cirka en halvtimme och jag trodde att jag skulle dö. På riktigt.

Sedan har jag haft lektion efter lektion.. helt hektiskt. Sedan en lärarkonferans. Jag halvsprang till tåget, hann knappt med den. Syrran hämtade upp mig från Jakobsbergs station och därefter bokade jag in mig på körlektioner på en körskola. Nu får jag sätta igång det här på riktigt. Efter det åkte vi till Sollentuna och hämtade ut syrrans pass (BARCELONA!). Efter Sollentuna-turen åkte vi till Asrin för att hämta mitt Friskis & Svettis kort och sedan självklart ner till självaste F&S för att göra mig medlem och boka tid. Strax efter var det direkt till mormor och hjälpa mamma med tvätten. Jag är slutkörd!!!!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0