Nycklarna.

Nu har jag fått nycklarna till det nya rummet, några steg närmare till min skola. Woho! :) Hyran är ju lite högre än annars, men det är okej. Jag ska ju inte bo i Uppsala såå länge, men men.. Nu måste jag bara ordna hela flytten, som då är imorgon. Jag behöver en bil, en stor sådan.. Pappa har en på jobbet, men den saknar tak. Man kan ju lägga plast över, men vem ska köra den? Den är enorm och jag kan verkligen inte köra en stor bil, jag kommer garanterat krocka den. Min syster också, så.. Ja, vi får se. Pappa kommer hem snart från jobbet, så vi får reda ut det. Flytt imorgon iallafall, så vi får hoppas på det bästa och att det inte regnar.

Sängen ska lämnas till Stockholm, hem till mormor och bäddsoffan hos mig i Uppsala. Jarå, det ska gå. Eller?

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0