Regn.

Idag, eller imorgon, så kommer jag få nycklarna till den nya "lägenheten". Snarare rummet, men men... Jag och syrran ska försöka flytta på lördag, men får se hur det blir då bilen vi ska ha är rätt så stor och vi båda är nya när det gäller att köra. Jag kan knappt köra normalt med vår bil, den är super liten, så det kommer nog skapa en hel del problem för oss. Vi är ju två, så ett utav oss får väl hålla koll på trafiken medan den andra koncentrerar sig på körningen. Ifall ni ser en röd stor bil (vet inte om det är en lastbil eller en mini-van) så vet ni att det är vi.

Jag ska nämligen flytta min bäffsoffa till den nya lägenheten (rummet) och sedan sängen hem till min mormor, där den får vara tills den behövs. Jag har ju en jätte stor och skön säng nu, i den nya lägenheten. Pappa följer nog med för att bära och sånt, för det tror jag inte att vi klarar av. Så starka är vi inte.. Typ! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0