Stockholm - Uppsala

Jag har faktiskt packat ner nästan allt nu, och lagt dem i en hög. När dagen närmar sig så ska jag börja ta alla saker till den nya lägenhet som jag ska bo i de närmaste sex månaderna. Efter det har jag planerat att flytta hem, åtminstone i ett eller två år så att man kan spara pengar och sådant, för ens framtid. Vi får se hur det blir, och det beror på Asrin också. Ifall hon kommer in eller ska plugga i Uppsala. Allt är för slumpen, så..

Jag har faktiskt inget speciellt att berätta, förutom det. Att jag har packat och har träningsvärk efter det. (så himla otränad!). Man gör ju en massa under dagarna, men ja.. Det har inte direkt varit världens bästa sommar, men idag har Asrin kommit tillbaka till Sverige och imorgon kommer min lilla Emily. Jag har saknat dem så sjukt mycket, båda två. Jag ska försöka träffa Soma och Asrin nu på tisdag eller onsdag, så att vi kan shoppa lite extra :) Härligt!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0