Tråkigt..

Namn/blogg: Marina
Födelsedag: 16 April 1987
Födelseort: Libanon, Beirut. (är inte libanes, dock)
Ögonfärg: Bruna.
Hårfärg: Mörkbrunt.
Syskon: 2 systrar.
Mina intressen: Resa, historia och inredning.
Roligaste skolämnet :
Historia och religion, såklart!
Djur jag tycker om:
Jag är rädd för det mesta, men fiskar och hästar kanske.
Godaste mat jag vet:
Oj, massor.
Favorit godis: Zoo, Djungelvrån och Arakbollar.
Bästa bok jag läst: Jag har läst massor, men jag älskar nog Påven Johanna av många olika skäl. Sedan är Marian Keyes en favorit.
Bästa musikgrupp/artist: Hm.. Jag gillar opera så jag måste nog säga Andrea Bocelli. Men jag brukar lyssna på Pavarotti, Laura Pausini och Frank Sinatra är ju BÄST.
Bästa låt:  Jag har många, men en jag har hållt fast vid är "I Swear" av (enligt mig!) Boys 2 Men, men Domaren säger att det inte alls är så.
Bästa film: Oj, det vet jag faktiskt inte.
Favoritpogram på tv: Just nu kollar jag på Greys och sedan älskar jag Ally McBeal.
Person jag beundrar: Ingen speciell, men de som vågar kämpa för något och inte ger upp. Ja, de starka helt enkelt.
Jag gillar bäst: När man känner den där pirrande lyckliga känslan i magen.
Jag avskyr mest: Krig, våld och orättvisa.
Kille/tjej jag vill ha chans på: Jag fick ju chans på Domaren, så :)
Min högsta önskan: Ja, såklart man vill ha fred. Men går inte det så skulle jag vilja ha ett bra liv med Domaren, ett fint hem och en massa barn.
Vad jag helst vill bli: Lärare, då jag snart (om två år då!) är klar med min utbildning. Jag vill ju forska vidare, men är osäker på om jag gör det direkt efter mina studier.


nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0