Uppsala

Jag är i Uppsala nu och känner mig lite ensam. Jag har städat, packat upp och ordnat lite... Dock fattas det några saker, som kommer göra det lite mer hemtrevligt men jag får inte göra något utan Domaren (hans order!). Han vill vara med och inreda lite, vilket jag tycker är oerhört gulligt.

Jag är iallafall ensam nu, men har lagt upp en bild på mig och Domaren från Barcelona framför mig, en annan vid hyllan och den tredje i en ram. Patetiskt, men det känns som om man är långt bort från varandra när man har varit med varandra ofta de senaste 4-5 månaderna. Snart är det dags för vår helg, så det är bara att bita ihop och längta till det. Mamma och syrran åker snart bort, så det blir nog inte så mycket telefon snack för min del, inte. Jag har iallafall beställt en hel del från dem, så jag kommer se framemot deras hemresa. :)

Nu ska jag gå och titta på TV i min stora säng. Jag ska försöka ta bilder på hur rummet ser ut och så, men jag har tyvärr inte världens bästa kamera för tillfället. Men ska försöka lägga in mer bilder.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Domaren

Jag önskar att du inte behövde vara ensam, inte ens en sekund. Jag önskar jag var med dig varje dag, minut, sekund. Jag vill vara den sista du ser varje natt och den första du ser varje morgon. Jag vill ge dig en kyss innan du går hemifrån och höra om hur din dag varit när du kommer hem.

Varje gång du ler så skiner du upp min värld.

Du är mitt allt.

2008-09-01 @ 03:58:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0