Woho!

Asrin har kommit in i Uppsala! WOHO!!!!!!! :) Vad härligt! Hon ska självklart bo med mig ett tag, tills vi hittar något bra för både oss två. Detta kommer bli så himla toppen faktiskt, helt otroligt. Vi ska även plugga tillsammans då vi båda är sjukt grymma på att trigga varandra till att plugga och även träna. Yey! :)

Idag ska jag gå till biblioteket och skaffa fram några böcker till Domaren som han behöver för sin tenta, sedan ska jag faktiskt gå och klippa mig! :) Jag vet på ett ungefär hur jag ska göra, men syrran ska ta ett riktigt stort steg. Hon ska klippa väldigt kort, ungefär som Katie Holmes. Sedan ska jag iväg till min kusin och även lämna böckerna till Domaren.

Idag dömer även Domaren en viktig match, så det blir väl det också på kvällen.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Linda

Va roligt!

2008-08-13 @ 12:58:54
URL: http://ndail.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0