Arg.

En känsla jag har känt rätt så länge nu är ilska. Jag har verkligen varit arg på allt och alla, men mest på grund av ingenting. Eller jo, jag har ju mina anledningar men till skillnad från Domaren väljer jag att inte blotta ut mig på nätet. Iallafall inte än. Jag är bara arg och trött. Jag orkar inte påfrestas ännu mer på grund av något jag själv inte kan rå över. Det är inte mitt fel att jag började planera framåt, att jag började lägga upp en massa mål för mig. Det är inte mitt fel något av det, men vissa människor har så svårt att se det. Varför?

Det här är inte mitt fel. Jag tänker inte ta ansvar för någon annans osäkerhet.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0