Böcker.

Jag har nu läst några böcker som jag har hemma, men problemet nu är att jag inte hittar den sista boken. "De vilsnas karta" eller något, en kärlekshistoria. Jag har lagt undan den för att jag ska få tid någon gång för att läsa den, men nu... Hittar jag inte den!! Typiskt.. Jag ska leta nu, annars tänkte jag läsa lite om Första Världskriget.

Vi har inte heller fått veta något om resultatet från senaste tentan, och sista dagen för anmälan till omtenta är imorgon! Det låter skumt, väldigt skumt. På tisdag får vi även veta ifall vi har kommit in i våra kurser som vi har sökt, jag och min syster. Jag hoppas att syrran kommer in, men jag är osäker om mig själv. Jag sökte ju rätt sent, eller väldiiiigt sent. Det var väl vad, två veckor sedan? Så, jag tvivlar på det men jag har ändå hopp eftersom det är en distanskurs (trots att det bara är 30 platser) så man vet aldrig.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0