Disney.

Igår satt Emily och kollade på Disney filmer, eller.. Det var snarare Mickey Mouse som hade någon gala med massa små filmer. Det är ju tur att hon har börjat titta på andra filmer än Nalle Puh, för det började verkligen gå för långt. Jag kunde nästan varenda fras i Tigers film.

Jag satt självklart och tittade med henne, och kom på hur mycket jag älskar Disney. Speciellt sagor, magiska stunder. Jag älskar det glittriga och det stillsamma. Det är faktiskt helt underbart, och jag älskar Disney. Jag har ju såklart favoriter, som Skönheten och Odjuret. :)

Vílken är er Disney favorit film?





nemo saltat sobrius.


Speak up!
lollo

Nu såhär i juletid kan jag säga att jag gillar disneys version av "En julsaga".

2008-12-12 @ 09:31:52
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0