En ny fisk.

Ja, jag har gått och skaffat en NY fisk. Efter att Pinky dog (och jag var mes nog att lipa lite) så har jag velat ha en fisk som var exakt som henne. Hon var ju som sagt rosa, vilket inte är så vanligt. Dessutom var hon min första present från Domaren, så därför betydde hon lite extra mycket.

Idag åkte jag till Kista för att köpa en ny sjöstjärt, men insåg snabbt att det inte fanns en som var som Pinky. Då insåg jag att jag inte vill ha en som henne, jag vill inte ens att det ska finnas någon som såg ut som henne. Istället fastnade jag för en liten brun sjöstjärn som simmade ensam i ett hörn, ensamvarg. Han heter, chockerande nog, Brownie. Han är jätte söt och väldigt LITEN. Orange ser ut som en jätte jämfört med honom.

  

Tredje bild: där ser man på ett ungefär att han är dubbelt så liten som Orange. :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Anonym

kul med en ny fisk! kommer du vara i uppsala nåt innan jul då?

2008-12-07 @ 21:53:40
URL: http://daloatf.blogg.se/
lollo

är du här nåt vecka 51?

2008-12-08 @ 14:56:41
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0