Haha!

Snart är jag ledig.. Snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart. På lördag. Men jag ska inte göra något speciellt. Typiskt! Jag vill helst att det ska snöa en massa så att Emily kan få åka sin pulka någon gång.

Jag har inget roligt eller spännande att berätta, faktiskt. Mitt liv är mörkt just nu, präglad av jobb. Usch! Sedan finns det vissa människor jag stör mig på rätt så mycket, men det orkar jag inte diskutera det just nu. :)

Juste, är det någon som vet hur man lägger saker och ting på youtube och sedan här? Eller, jag vill helst inte att Emilys videon som jag tar ska vara ute på nätet.. Går det att fixa? Någon? För hon har börjat prata rätt så mycket, så jag vill helst visa det för det är verkligen roligt. Trots att hon repeterar samma sak heeeela tiden. Igår skulle hon berätta saga för min syster medan jag låg brevid och halvsov.
"Tiger skuttade och Kanin sa: Flytta på dig, tjockis!" och så började hon skratta jätte mycket och jätte länge. Flera gånger.


nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0