Hemma.

NU är jag hemma, vi hann inte till träningen just för att Asrin är så korkad. Hon är en gammal veteran, hon vägrar betala sina räkningar från datorn så vi fick åka till närmaste bank från KI och betala... vilket tog en evighet. Självklart missade vi vårt tåg och blev försenade. Istället för att bli alltför ledsna så gick vi och köpte oss ett par lussebullar. Hej träning! :)

Äh, vi tränar imorgon och på söndag så det spelar ingen roll. Vi tänkte ta måndagar (för då är det någon vi INTE gillar som håller passen) och fredagar som vilodagar. Det blir nog bra. Vi får se, jag tänker inte ha för höga förhoppningar. Inte denna gång.

Idag blir det Idol väl, antar jag. Jag har inte följt den, brukar aldrig göra det.. Men denna gång tänker jag iallafall se finalen för jag gillar Kevin Borg. Han är så töntig att man vill nypa honom, haha!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0