Inte världens bästa.

Som sagt, inte världens bästa träningspass idag men men.. En timmes promenaden vi tog efteråt dög. Jag svettades (ja, jag är äcklig!) som bara den. Det var faktiskt rätt så skönt men efter ett tag , en och en halv timme, så började jag bli hungrig. Riktigt hungrig.

Men men, ska åka iväg och hämta upp min kallelse. Det har tydligen blivit strul med det, någon trodde att det var deras och ja.. Kort sagt, jag har inte den. Jag tror inte de är så noga med att man ska ta med sig den, men för er som känner mig vet hur paranoid jag är. Jag vill inte uppfattas som slaver, verkligen inte. Speciellt inte när det gäller att hålla koll på papper, för jag är egentligen grym på det!

Nu ska jag skutta iväg.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0