Jobb.

Min syster blev ju arbetslös för... några dagar sedan. Nu är hon back on track, för hon har fått ett jobb. Vår vanliga postjobb under nattid, i nio dagar. Bättre än ingenting, man tjänar dessutom rätt så mycket. Efter det är det ju skolan som gäller, så..

Jag har också sökt till Posten, men vi får se om jag har fått den. Jag hoppas, och även tillsammans med min syster. Vi frågade i vår ansökan ifall vi kunde få arbeta i samma lag, så vi får se. Vi kommer ju åka i samma bil, så.. Det skulle vara bra om vi började och slutade samtidigt. Jag ska kolla upp min egen post i Uppsala snart och kolla om jag fick jobbet eller inte. Hoppas, hoppas och mera hoppas. :)

Jag ska strax iväg till Uppsala, packa lite och klockan två kommer en person som ska kolla rummet. Om något är sönder, fel eller något så att de vet i förväg. Sedan ska jag och syrran shoppa lite, inte till oss utan till vår familj. Snart är julen här! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0