Klart.

Jag gillar inte mellandagsrea, men jag gick till vårt centrum. Litet och pluttig.. Det funkade. Jag tänker strunta i kastrullgrejerna till min mamma och köpte istället en massa kläder. Hon behöver det eftersom hon köper ALLTID enbart till oss. Syrran Dar fick också en liten julklapp från vår moder, men även lillen Gena fick linser.

När jag höll på att slå in alla presenter och lägga de under granen (det finns massvis med julklappar nu!) så såg jag att även Domaren har fått en present. Från mamma och pappa. Det visste jag inte och de har inte valt att säga något, men när Domaren var här sist, när han skulle ge mig min julklapp, så försökte mamma få honom att komma upp en stund. Han hade bråttom och tackade nej, men hon ville ge honom deras klapp. Jag vet vad det är och det är något litet, men jag hoppas att han blir nöjd. Gulligt att mina föräldrar tänkte på den tönten! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0