Ledig från jobbet.

Aaaahh, ledig från jobbet men har tvingats sitta i mammas rum/köket för att min systers kompisar skulle komma över och fira hennes födelsedag. Inte direkt den ledighet jag hade förväntat mig, men men.. Vad ska man göra? Jag är fortfarande jätte trött och grinig. Jag hatar såna här stunder då allt bara kommer tillbaka, alla tankar och man blir bara mer sur än vad man var innan.. eller än vad man borde vara.

Jag fattar inte hur jag hamnade här. Många förstår inte vad jag menar, men det borde inte vara såhär som det är nu. I två månader har jag varit på samma plats utan att röra mig framåt, snarare allt mer bakåt.. Inget utvecklas, utan fortsätter i samma veva hela tiden. Jag orkar inte mer, verkligen inte. Jag vill göra något åt saken, men just nu ligger inte bollen i mina händer. Jag har verkligen tröttnat på det. Jag har planer och jag vill så gärna uppfylla mina egna drömmar.. men jag är så trött på att det ska finnas folk som står i min väg. Utan någon anledning. Varför kan inget bara vara lätt?

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0