Mer mer..

1. Hur gammal är du om fem år? 26. :(
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min familj.
3. Hur lång är du? 1.60.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Öhm, någon julfilm var det.
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Vem ringde dig senast? Domaren.
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? Ja, hör av dig så kan vi ses! (till min kusin)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? För två sekunder sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna och fula!
12. När vaknade du idag? 15:30, men jag jobbar ju natt för tillfället.
13.Vilken är din favoritjulsång? Nästan alla.
14. Vilken är din favorit plats? Jag vet inte, har ingen ännu.
15. Vilken plats föredrar du minst? Där det finns människor som är jobbiga.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Stockholm, gift och med tre barn redan. Jag har då ett stadigt jobb som lärare eller (om ödet verkligen vill!) professor i historia.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken. Fortfarande, fastän jag inte "tror" på dem.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Klockan sex på morgonen, när jag trodde att vattnet i bilen tagit slut. Den där spolarvätskan.. och helt plötsligt började det ösa en massa på framrutan.
19. Hur stor är din säng? För liten!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med pyjamas.
22. Hur många kuddar har du i sängen? En.
23. Hur många landskap har du bott i? Två, tre.. vet faktiskt inte.
24.Vilka städer har du bott i? Beirut, Hallsberg, Uppsala och Stockholm. Vi har flyttat några gånger till, men vart vet jag inte. Jag var väldigt liten.
25. Föredrar du skor, strumpor elr barfota? Alla tre.
26. Är du social? NEJ! Haha..
27. Vilken är din favoritglass? Dolce Luche, häääärlig!
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kärleksmums!
29. Tycker du om kinamat? Älskar.
30. Tycker du om kaffe? Nej.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten, eller om jag orkar blir det te.
32. sover du på någon särskild sida? Ja.
33. Kan du spela poker? Nej..har försökt, men det går inte.
34. Tycker du om att Mysa/Kela? Ja, faktiskt.
35. Är du beroendemänniska? Nej, har väldigt svårt att bli beroende av något.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, jag är unik!
37. Vill du ha barn? Ja, utan tvekan.
38. Kan du några andra språk än svenska? Japp, några styckna till.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, faktiskt. Men jag sparar ju en hel del..
42. Äger du dyrbara smycken? Dyr och dyr.. Äger ett par styckna som jag då har fått i presenter. Jag är inte "smycke" typ.
43. Vilket är ditt favorit program på tv? Greys, kanske. Jag älskar ju Ally såklart..
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag känner många roliga.. Ändå är jag bitter :)
46. sover du med gosedjur? Nej.
47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning, en som var i telefonen.
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?Jag tror det.. Jag tror mamma har kvar något.
50. Flirtar du mycket? Nej, det gör jag nog inte.. Eller kanske. Jag märker själv inte hur jag är.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, vill dock lära mig! :)
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Jag håller på att läsa ut Stephen Kings "Att skriva."
54. Läser du dagstidningen? Ja, det händer.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej, men kan göra några moves i bilen då och då.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Oftast är det CD.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad jag ska köpa till folk i julklapp.
59. När var du i kyrkan senast? Ingen aning, jag tror att det var i Uppsala med min religion grupp. Lovisa, Hiba, Marlén och Stina. Det var faktiskt underhållande. :)
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? Björn i gymnasiet. BÄST!!!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Två dagar.
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt till dig? Chefen på Posten. Att jag jobbade bra och var för duktig för att stanna här, han hoppades på att jag studerar så att jag inte tar jobb som Posten senare i livet. Absolut inte! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!
lollo

Kul att man kom med där på ett hörn :)

2008-12-23 @ 10:01:41
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0