Morgonen.

Det blev ingen KI för mig idag, trots att jag verkligen ville åka iväg. Till skillnad från att sitta hemma (och städa tillsammans med mamma varje dag!) så pluggar jag faktiskt rätt så bra därborta. Plus att jag får träffa Asrin och Soma, det är ett stort plus. Men men.. Jag ska träffa de idag, när de kommer över en liten stund vid sex tiden. Dessutom träffar jag dem när vi tränar.

Angående Religion C, jag vet inte om jag har kommit in eller inte. Det är jätte skumt, men det var ju en försenad ansökan. En väldigt försenad ansökan, om jag säger så. Det står: "inget svar krävs", så.. det kanske betyder att jag inte kom in? Äh, får kolla upp det där mer sedan. Just nu orkar jag inte, men det skulle vara jätte roligt ifall jag fick skriva en C uppsats. :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0