När ska man hinna?

Tjejen som ska ha mitt "hem", snarare rum, vill ha nycklarna före fredag. Jag kommer inte ha möjlighet att göra det, då jag jobbar 11-12 timmars pass varje dag. Jag sover då till tre på eftermiddagen då jag är hemma runt åtta på morgonen. Att sedan köra iväg till Uppsala, packa allt jag har där och rusa tillbaka för att gå till nästa jobb pass klockan 19:00 är inte direkt lockande. Jag är ledig på lördag, jag vill åka till Uppsala då. Med tanke på att jag har betalat för hela December månaden och ändå låter henne, utan att betala, bo där de sista dagarna så anser jag att jag har rätten att ge henne nycklarna när jag kan.

Jag får se om vi börjar senare på onsdagen, för då kan jag säkert åka iväg. Jag vill ju också ha mina saker som är där. Åh, jobbigt allt är. Så skönt det ska bli när allt är över.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0