No town, dude!

Jag misstänker att det inte blir någon stan imorgon, just för att alla är så himla panka! Jag lääääängtar tills vi får pengarna (inte för att något kommer att vara kvar!). Jag har massa julklappar som måste betalas, men det känns skönt att vara klar.

Jag är nu klar med farsans, för snart kommer ramen hit. Då ska jag slå in, fixa presentkort så att han kan köpa skjortor så är det klar. Jag har ju även köpt Old Spice till honom. Jag vet vad jag ska köpa till lillplutten (min yngsta syster) men jag ska avvakta lite. Jag har redan fixat födelsedagspresent till henne, hon fyller ju år imorgon! 17 år blir hon, kan inte fatta. Mamma är klar, vi behöver bara åka iväg och hämta dem. Det är några grytor eller något som man lägger potatis i när man har fin middag. Svårt att förklara då jag inte kan de rätta termerna när det gäller material för köket/matlagning. Hon har även hittat några saker i klädaffärer, så det blir ett presentkort och även glasögon grejer. Svårt att förklara, mamma är en underlig prick. Den andra syrran, Dar, är också klar. Helt klar, måste nog bara slå in presenten innan hon hittar den. Jag hoppas bara att hon gillar den, men men.. Det är tanken som räknas! :)

Domarens present är klar. Yeay! Det tog mig en väldigt låååång tid tills jag förstod vad han ville ha, men nu vet jag det. Äntligen! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0