Nyår.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det har man väl gjort.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga löften, men ska ha några nu till nyår.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Mariam fick ju söta Adam.
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Mer resor, mycket mer! Jag vill ha mer att göra!
5. Vad var din största framgång 2008? Mitt sommarjobb, haha.
6. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, faktiskt.
7. Vad önskar du att du gjort mer? Rest och att jag tog tag i saker trots att bollen kanske inte ligger hos mig.
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat med Domaren :)
9. Hur tillbringar du nyår? Det blir med familjen och några släktingar.
10. Vem saknade du? Jag saknar Lara.
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Ja, såklart.
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Första. Andra delen har varit alltför mycket intriger.
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Jag hoppas att det blir ett bra år, för alla.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0