Nyåret närmar sig.

Då är vi några steg närmare nyår. Det är härligt att få fira med familjen men självklart önskar jag att Domaren skulle kunna vara med mig. Jag vet att det kommer gå nästa år för jag vet att våra planer kommer att gå. Jag litar på honom, helt och hållet. Han gör mig så sjukt lycklig, vilket jag verkligen behöver.

Jag kan ju säga att dagen inte började så bra, men jag har valt att lägga det undan. Vissa saker sker av en anledning, men jag hoppas att det slutar bra i slutändan. Jag vill bara att allt ska bli bra. En av händelserna som nyligen har skett, som jag fick veta idag, påverkar mig starkt. Det handlar om en människa som en gång i tiden har betytt väldigt mycket men på grund av vissa omständigheter har vi inte kontakt mer. Jag vet att jag är envis för att jag inte besöker honom eller har ringt för att kolla hur han mår, men det har gått alltför lång tid för att fixa det nu. Men jag önskar mer än allt annat att allt ska bli bra för i grunden är han en bra kille, jag vet det. Jag har växt upp med honom och jag vet att han har det inuti sig, han måste bara inse det. Jag vet vad felet är och jag kan säga det rakt ut, men av respekt för min familj och hans så tänker jag inte lägga mig i längre. Jag har fått ta för mycket skit kring detta och jag vill inte göra det mer. Jag ville bara skriva att jag är ledsen över det som har hänt och jag hoppas att du mår bra.

Förlåt för ett väldigt deprimerande inlägg, men jag var tvungen att skriva av mig. Allt sker av en anledning och jag har egentligen mycket att vara tacksam för. Jag hoppas bara att 2009 blir mycket bättre, och med den attityden tänker jag starta med.

Gott nytt år på er alla!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
lollo

gott nytt år :)

2009-01-01 @ 20:24:27
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0