Plugg.

Jag orkar verkligen inte plugga. Jag har tänkt göra det, flera gånger, men varje gång jag närmar mig böckerna så får jag ångest. Jag vill verkligen inte, men jag vet att jag snart måste ta tag i det. Jag har min sista tenta den 16 januari och jag orkar inte göra om den. Efter 16 januari kommer jag inte ha några tentor på ett väldigt bra tag, så jag försöker intala mig att bara kämpa igenom det här. Jag ska ordna upp allt efter nyår, men just nu.. Jag orkar inte.

Jag är för trött och jag vet inte ens varför. Jag har på senaste månaderna ändrat mina sov vanor helt. Jag vill och måste sova hela tiden. Jag är ständigt trött trots att jag sover lagom. Varför?

nemo saltat sobrius.


Speak up!
lollo

jag vet inte varför det är så, men jag hade ett tag så att jag inte kunde sova alls. Och det var inte så bra. Då var jag väldigt stressad. Hoppas det blir bättre!

2008-12-30 @ 19:53:54
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0