Presenter.

Jag älskar att köpa presenter, det är verkligen det bästa som finns. Idag kom pappas första julklapp, som jag då fick slå in. Nu ligger det TVÅ paket under julgranen. Ena är då pappas, den andra är Dars. Jag vill ha mer, mer och mer under granen!

Idag ska Domaren beställa hem en ny present till pappa, en elektronisk ram med USB minne. Han gör det ikväll för att han åker ju till Barcelona imorgon för att kunna se El Clasicó. Snacka om att få uppleva sin största dröm, det måste kännas underbart. Jag hoppas verkligen att han njuter fullt ut av resan, för känslorna han kommer att uppleva då kommer aldrig komma tillbaka. Även om han åker tillbaka flera gånger så kommer inget besegra första gången.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0