Sjukt mysigt!

Jag hade det jätte trevligt med min syster i stan. Det hade kommit små stånd med olika "maträtter" och godsaker från olika länder. Jag tror att det var bland annat Spanien, Italien, Frankrike och England.. Dessutom fanns det pannkakor från Holland som min syster älskade. De var jätte små.. Helt härliga.

Vi köpte massa godsaker från England också, de smakade helt okej. Jag är inte så förtjust i deras godis, men denna dög. Det duger i krig. Höhö!

Idag var Domaren på Zoo och fick se en delfinshow. Jag kastade ut honom ur mitt liv efter det. Jag VILL. Jag älskar Zoo och sådant, att titta på djur och speciellt DELFINER! Det jobbiga var att jag har varit i Barcelona och missat det! Huuuuuuuuur?!?!?! Åh...

Idag är det El Clasicó. Jag vet någon som är otroligt lycklig! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0