Sömn.

På grund av mitt jobb har jag svårt att sova tidigt på kvällarna. Försöker jag vakna tidigt på dagen, så somnar jag bara senare på eftermiddagen. Så jobbigt, men tänker ordna upp det efter söndagen. Sista arbetsdagen! :)

Imorgon MÅSTE jag försöka springa iväg och köpa mammas present.. Måste! (så skönt att vi iallafall får några extra dagar!). Det är kastruller eller inte ens det, några vita saker som man kan ha potatis i. Såna har hon sagt att hon vill ha, och några andra saker. Det ska nog gå att ordna imorgon. Japp!

Just nu är Domaren på en fest med sina kusiner, "julfest", så vi får se hur det går. Han säger att han inte spanar in tjejer, men om jag känner Domaren rätt så har hans ögon gått i kors. Sådana fester, som han är på just nu, består enbart av översminkade tjejer som beter sig som om de vore i en köttmarknad. Redo att säljas. Korta kjolar, snygga ben, smala, uppfixat långt hår.. Allt för att fånga upp lite uppmärksamhet. Domaren, vad gör du? :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0