Söndag.

Jahapp, söndag då. En ny vecka snart, härligt. Tiden rinner ju bara iväg, vad hemskt. Det känns som om allt går för fort (eller ja, EN grej i mitt liv går alldeles för sakta!!). I allafall, imorgon ska jag träffa Soma och Asrin på KI, det ska bli roligt. Jag ska även få en chans att plugga, vilket jag MÅSTE nu när sista tentan för denna kurs närmar sig. Jag har även gjort en matlåda, vilket fick Domaren att reagera. "Det finns ju Subway där!": Usch!

Iallafall, det var min dag.. Eller ja, typ. På söndag, nästa vecka då, blir det Sevve. Woho, ska bli så sjukt trevligt att träffa henne. Även få en chans att se hur hon bor, äntligen! Hon gifte sig i SOMRAS och vi har inte hälsat på henne ännu, ännu mindre sett några bilder/video på hennes bröllop! Vi ska fan se dem NU! :) Jag har alltid undrat hur ett turkiskt bröllop ser ut, så nu lär jag få det. Jag älskar traditioner, att man gör på ett visst sätt beroende på vilken kultur man har.

Aja, nu ska jag iväg!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0