Stressad.

Jag fattar inte när jag ska åka iväg till Uppsala för att hämta de allra sista grejerna... och jag vet inte när jag ska hinna träna eller om jag ens har lust för det. Att det hela tiden dyker upp problem gör inte saken bättre. Tyvärr finns det rötägg här på jorden, som gör allt för att göra saker och ting sämre. Jag förstår inte hur dessa människor får det goda av livet... Jag förstår bara inte. Det känns som om de goda bara får hinder efter hinder, medan de onda bara får juveler och skatten vid regnbågens slut. Jag försöker intala mig själv att det är som Job (från Gamla Testamentet för er som inte vet), men för varje gång jag funderar mer kring det så inser jag att det inte är så. Det måste vara något fel på den här jorden, ifall den tillåter människor som inte ens förtjänar att leva att leva.

Äh, jag ska försöka ordna upp alla planer.. Uppsala och allt.. Fan. Sedan får jag lägga undan all problem tills vidare.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0