Träning.

Jag ska strax ner för att möta upp Asrin, för att träna. Tidigt en lördag morgon. Det visar vilka tråkiga liv vi har egentligen om vi orkar och kan vakna såhär tidigt på en lördag. Men men, vissa dagar går det bara. Jag börjar ju jobba natt nu på söndag och då kommer jag knappt hinna träna.. För de har lagt alla "jul-pass" på morgonen! Så jävla tråkigt och typiskt Friskis & Svettis. Men vad ska man egentligen begära från de när dem är så billiga, till skillnad från World Class och Sats. Är man en fattig student, så är man det. :)

Idag måste jag nog plugga lite, glömde bort att jag börjar jobba snart. Jag kommer nog inte ha ork att skriva alla frågor när jag jobbar eller efter jobbet. Jag kommer sluta sex på morgonen nästan varje dag (tror att vi får rätt så många lediga dagar!) och då vill man ju inte sätta sig bakom ett skrivbord och plugga. Nej, så idag och imorgon ska jag iallafall ha försökt göra två frågor. Sen får jag ta det som det kommer.

Tentasvaret har ju fortfarande inte kommit, men jag har ändå anmält mig till omtenta för säkerhetens skull. Med tanke på att jag knappt kunde hålla ögonen uppe, att det tog lång tid för mig att skriva och även missade vissa delar ur något, så misstänker jag att det var bra gjort. Att anmäla sig till omtenta. Nu har jag iallafall frågat läraren om när de hade planerat att lägga ut tentan.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0