Trött och seg.

Jag är så trött, så seg och så uttråkad att jag har sovit fram till NU! Jag vaknade runt nio, tio för att jag trodde att jag kunde följa med mamma och syrran dit de ska. Jag tog på mig, fixade till mig och var snart redo att gå då jag fick höra att någon annan skulle komma så jag får sitta hemma. Jag gick och la mig, var arg som bara den.

Jag hatar sånt där jävla beteende alltså, att man inte kan säga: "Men aha, du sa att du inte ville följa med därför har vi bett någon annan". Vad är så pinsamt med att säga så? Mamma är så rädd att såra någon att hon aldrig vågar stå på sig. Jag längtar tills jag får chansen att göra allt på mitt sätt, då ska jag se till att ingen kör över mig.

Det roligaste är att det är med VÅR bil och VÅR bensin de ska åka med, men vi i familjen får anpassa oss efter vilka andra åker med. Ironiskt? Det tycker jag.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0