Två timmar.

Mina ben gör så oooont, jag har promenat nu i över två timmar! Helt otroligt, jag måste nog ta det lite lugnt men jag har faktiskt inte spinnat eller promenerat på flera dagar! Idag var bestraffning med andra ord.. :) Igår hade jag även svårt att sova då benen och armarna spökade igen. Jag har sedan länge haft problem med mina ben och armar, oftast under nätter. Jag kan under vissa perioder inte vara still, utan min kropp måste röra på sig vilket slutar med att jag inte sover alls. Vi har nyligen upptäckt att det kallas för restless legs och jag fick det igår.. vilket var sjukt jobbigt eftersom jag skulle vakna elva idag. Det gick, men jag är vråltrött. Jag hoppas att jag har gått så pass mycket att jag knappt märker av smärtan när jag sover ikväll.

Åh, så trött.. men men.. Jag väntar på mamma eftersom hon inte har nycklarna hem. Jag väntar även på köttfärslimpan som är i ugnen. Så himla gott! :) Love it!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0