Underbart!

Det var faktiskt en underbar träning idag, helt perfekt. Det verkligen rann svett från mig (inte så fräscht, men så skönt!). Efter det så tog vi en timmes promenad, som var heeeeeeeeeeeeeeeelt perfekt. Det var skönt att få träna samtidigt som man får en chans att lufta på några tankar med sina bästa vänner.

Det är sant att träning gör att man glömmer bort allt. När jag tränar så stänger jag av ALLA problem, vilket är skönt. Jag älskar det, helt och hållet. Att jag dessutom tränar med två tjejer (läs en, för hittills har Soma försökt få mig att äta chili cheese efter varje träning) som verkligen gör en taggad inför varje pass. :)



nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0