45 hp/termin.

Tydligen är det enbart 45 hp/termin som man får läsa. Inte mer. VA?!

Det var det dummaste jag någonsin hört och jag undrar verkligen hur man har tänkt då man la upp den regeln. Alla borde väl få läsa exakt hur mycket de vill och jag tror knappast att 4 500 elever insisterar på att läsa 60 hp/termin. Jag vill verkligen läsa ett annat program samtidigt som jag går lärarprogrammet men de ber mig att ta uppehåll från lärarprogrammet och läsa det andra. Varför ska jag göra det när jag vet att jag har viljan, kunskapen och tiden att fullfölja båda programmen?!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Lollo

Jag tror att en tjej på A-kursen läste två 30 poängskurser. Jag tror att hon sa att det gick om det fanns platser och så men att de helst inte ville det. Jag tror hon läste religion och statsvetenskap eller ekonomi eller nåt liknande. Men det kanske är annorlunda med lärarprogrammet. Hoppas vi ses i plugget snart!

2008-02-21 @ 23:49:17
URL: http://daloatf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0