Ännu ett besök.

Nu har Domaren valt att gå hem så det känns rätt så tomt utan honom. Det var roligt att ha honom så pass länge eftersom vi oftast inte hinner tillbringa så mycket tid med varandra. Men denna helg är inte menat att vara ensamt utan min syster är på väg. På lördagen dyker även den yngsta syrran upp så det kommer nog bli trevligt.


T-shirten som jag köpte till Domaren passade honom otroligt bra och själva bilden säger faktiskt allt. Det är han som är bakgrunden till skapelsen av Homer, speciellt på denna bild. Soffa, chips och en ölmage. Japp, that's my boy. Om han inte spelade handboll och hade sina dömningar som fotbollsdomare då och då så skulle han verkligen kunna slopa bilen och rulla till Uppsala istället.


Mitt vykort tyckte jag var bäst. Det var VI i ett nötskal. Soffan (good old friend!), massa skräpmat och TV. Vykortet var menat till oss, jag lovar er. Sedan fick jag den klassiska björnen av D, sött och töntigt.

 

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Dilan´s

va sööt nalle =)

2008-02-15 @ 21:00:24
URL: http://www.dilo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0