Fast.

Jag är fast. Jag har suttit i snart två timmar och spanat efter pyssel. Lera, pärlor, glitter och klistermärken. Jag älskar sådant och eftersom jag har lagt ner brodering så vill jag börja med något annat. Jag SKA börja brodera igen men man vill ju ändå ha variation så jag har letat på. Lera är nog det jag har fastnat för mest så jag ska nog påbörja den inriktningen och se vart det leder mig.

Idag var föreläsningen dålig och gav mig ingenting. Jag måste beställa böcker då de inte finns någonstans att hitta eftersom de är "nya". Typiskt. Det är inte heller böcker som jag senare i livet kommer ta fram, damma av och börja läsa igen. Jag vill inte betala för sånt!

Imorgon ska jag vakna tidigt och börja städa. Jag gjorde inte det idag men jag var faktiskt trött. Städning, stryka kläder och duscha blir planeringen för imorgon. Senare på kvällen dyker Domaren men det har jag ännu än inte planerat. Lera kommer före just nu.




Sött!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Dar

Det är så typsikt dig att bli beroende av något sådant..hahaha :D

2008-02-13 @ 19:37:45
URL: http://milazlatnikova.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0