God morgon!

image65


Jag har ledigt, har vaknat hur tidigt som helst och är jätte trött. Men jag ser ändå fram emot dagen då vädret är härligt. Jag ska försöka shoppa lite och trösta mig själv för att jag har missat Oscar-galan. Jag leter nämligen efter klänningar, och enbart designen. Jag måste ha en klänning till sommaren då min kusin gifter sig så det är nog bättre att börja leta nu. Jag känner mig, och jag orkar inte ha det stressigt dagen innan och försöka hitta en klänning. Som studenten. Har ni tips så får ni gärna dela med er!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Helena

Godmiddag! Hoppas att du får en bra dag!

2008-02-25 @ 12:21:34
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0