Home.

Är hemma nu och åt mammas mat. Härligt. Dessutom väntar jag på syrran som inte vet att jag har kommit hem. (inte för att det var så länge sedan vi sågs men men..). Efter det ska jag dra iväg till mormor och hälsa på för att sedan ta det lugnt på kvällen med familjen och leran. :)

Min mamma är väldigt pysslig av sig och är otroligt duktig så jag längtar tills hon ger upp och hamnar i ler-gänget. Hon har världens fantasi och är väldigt kreativ, vilket påminner mig om då vi var små. Hon brukade alltid berätta de mest underbara sagorna. Jag kommer ihåg att jag älskade en saga, fast inte slutet. Det gör inte mamma heller. Men men, man kan alltid klura fram ett eget slut.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0