Magisk kombination.

Jag tror att det är något med min säng, mitt rum och Uppsala som alltid lyckas göra mig så himla trött. Jag är van att vakna runt nio, halv tio men idag vägrade jag gå upp ur sängen fram till klockan blev elva. Föreläsningen börjar klockan ett så det är inte så att jag har blivit försenad men jag vill bara inte vara uppe till tre på natten och rulla tummarna.

Idag börjar den nya kursen som handlar om Islam och Judendom vilket ska bli väldigt intressant. Egentligen har jag absolut ingen lust att gå men solen skiner och det känns lite som vår. Detta ska man utnyttja! Dessutom behöver jag komma ut lite eftersom jag ska städa när jag kommer hem. Tro mig, det behövs. Men hallen, vardagsrummet och köket ser rätt så rent ut faktiskt. Dessutom har någon utav mina trevliga korridorare köpt en ny vattenkokare så nu blir det mer te! Favoriten är den vanliga, med gul pappersark som hänger vid påsen men jag har även fått upp ögonen för African Roobots (osäker på om det stavas så). Ifall ni har andra tips får ni gärna dela med er till mig.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Maja

Jo jag är visst det. ;) Söt du va på bilden!

2008-02-13 @ 12:32:38
URL: http://missmor.blogg.se
Mici

Varsågod! Jag älskar också film, och ännu mer nu när jag inte pluggar och tv-programmen inte börjat gå än (du vet Desperate... och de andra, hehe). Då blir det film!

2008-02-13 @ 18:12:11
URL: http://micinic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0