Mysigt.

Nu har vi ätit skräpmat, ätit en massa godis och nu ska vi kolla på film. Domaren ville se på "Wild Hogs" som jag redan har sett. Om det hade varit en annan dag hade jag strikt förbjudit den filmen då jag redan kan filmen utantill men eftersom det är denna speciella dag så accepterade jag det hela. Jag visar min ödmjuka sida.

Det har varit mysigt, och för er som är intresserade så kan ni kolla in: presenten där Domaren visar hur romantisk han kan vara. Dessutom fick jag den typiska Alla Hjärtans nallen med ett sött vykort. Opersonliga lilla jag gav honom andra säsongen av Simpsons (stackarn är helt besatt!), en T-shirt med Homer på i en soffa och ett gulligt vykort.

Jag hoppas ni alla har haft en superduper dag! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!
OneGrrl

Taack:)

2008-02-15 @ 01:40:11
URL: http://onegrrl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0