Oceans 13.

Filmen är helt OK. Jag kan inte säga att den har "the it" som filmer måste ha, enligt mig. Den är baserad enbart på att underhålla publiken vilket märks rätt så tydligt. Vi är nu uppe till del tre där alla handlar om samma sak vilket blir rätt så uttjatat. Jag gillar till en viss del att man tvingas hänga med för att förstå helheten eftersom de hela tiden har en massa idéer, påhitt och väldigt krångliga ord då de talar om teknologi. För oss vanliga oteknologiska människor så är det rätt så svårt att hänga med i svängarna och får istället uppleva en massa aha-upplevelser för att sedan dränkas av bitterheten över att det tog så lång tid att förstå. Men jag är ett stort fan av Al Pacino som spelade Willie Bank så filmen hade sina stunder. Men jag måste nog medge att inte ens gamle Al skulle få mig att se filmen igen.

Men jag kan erkänna att jag tänker på mig själv klädd i svarta kläder, mobil i handen och en iskall blick som säger: You're going down. Seriöst, vem vill inte vara medlem i deras gäng?

image12

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Annsingen

God morgon! Ha en fin alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 06:18:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0