Tentan!

Jag klarade av tentan! En sak som man måste veta om mig är att jag är tävlingsinriktad trots att jag ständigt förlorar. Men en sak som gjorde att jag kände mig som en segrare var då jag fann det här skrivet i min hotmail:

"Vi lärare är nöjda med tentaresultatet, vi tycker ni har jobbat bra och många av er har också klarat av kursen på första försöket. Det är utmärkt! Däremot är vi inte nöjda med resultatet av kursutvärderingen. 18 studenter svarade på kursutvärderingen. En tredjedel av dem tyckte att kursen var undermålig. Detta förvånar oss lärare en aning, vi tyckte nämligen att det kändes som om kursen gick ganska bra, den massiva kritiken har därför fått oss att undra över vad det egentligen var som gick snett. De studenter som inte har svarat på kursutvärderingen men vill hjälpa oss lärare att förstå vari bristerna bestod får gärna höra av sig till oss och berätta om sina erfarenheter av kursen och sina reflektioner kring densamma!"

HA! Jag är så lycklig över att folk vågade kritisera den där tråkiga och meningslösa kursen. Jag klagade som bara den eftersom jag verkligen kände att lärarna, kursen och litteraturen var på gränsen till löjlig. De gav verkligen ingen tydlig information, de hörde knappt av sig då man hade frågor till de och dessutom så var de "strikta med reglerna" då det gällde eleverna. Att reglerna inte alltid gällde de diskuteras inte vilket gjorde mig väldigt arg. Jag hoppas verkligen att de går igenom vilka fel de gjorde och tar itu med det .


 

Victory!


nemo saltat sobrius.



Speak up!
A

Ja, lite halvt seriös sådär :)

2008-02-11 @ 19:16:51
URL: http://aangelaa.blogg.se
A

Ja, lite halvt seriös sådär :)

2008-02-11 @ 19:18:28
URL: http://aangelaa.blogg.se
marina

Haha, trodde någon drev när dem kommenterade med namnet Marina ;) Tack detsamma du! :)

2008-02-12 @ 10:14:17
URL: http://www.marinahellstadius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0