3 serier man måste ha!

Jag är, som många andra, besatt av serier. Jag älskar vissa så otroligt mycket, men allt har sitt slut. Jag har tre önskan, att få samlingarna av mina absolut favoritserier.

  



1. Ally Mcbeal - älskar den. Den finns att köpa på CDON, men är import. Det finns bara engelskt tal, men vem bryr sig egentligen?

2. Seinfeld - Vem älskar inte Seinfeld? Hela gänget är alldeles underbara och det blir bara bättre och bättre ju längre in i serien man kommer. Den här finns också på CDON och är rätt så dyr. Men det är ju Seinfeld, alla avsnitt!

3. Sex and the city - Måste jag säga något mer? Finns också att köpa hos CDON och priset har faktiskt sjunkit. Den ligger runt 600 kronor nu. Den måste man ha. Syrran vill ha den på sin födelsedag, så det kanske hon får. Men man vill ju ha en för sig själv också. :)


Det finns ju andra serier man älskar, som Grey´s. Fast de fortsätter ju och kommer nog inte ta slut på ett bra tag. Det är bara att vänta då!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Linda

sv: skönt att höra!

jorå, det är riktigt bra :D

2008-07-02 @ 18:07:39
URL: http://undergroound.blogg.se/
matilda

vill ha!!!!!



sv: det va sjuk gott! :D

2008-07-02 @ 19:44:03
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0