Ahh..

Hemma, hemma och återigen hemma. Jag är vrålhungrig men finns inget att äta! Är det någon som har tips på maträtter som är enkla att göra? Men vet ni vad jag är riktigt sugen på? Kärleksmums och blåbärspaj! Det var så sjukt länge sedan! Mums! Jag älskar att baka, men det blir inget av det så himla mycket.

Iallafall så var jag i Kista då  med mina vänner och hämtade ut biobiljetterna till Sex and the city nu på lördag. Japp, jag ska gå och se den. Jag, som nästan varje tjej, älskar den serien och kommer säkert älska filmen enbart för kläderna. Jag har dock hört att Carries kläder inte är direkt att hurra för, men men.. Det återstår att se.

Idag tänkte jag bara kolla på matchen mellan Sverige och Ryssland... och ta det lugnt. Som vanligt. :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0