Brännboll

Nu har jag varit ute och spelat brännboll med Domaren & co. Det var faktiskt jätte roligt förutom att Domaren är säääääääääämst på att förklara hur man ska köra till en viss plats. Han vägrar erkänna det men ni anar inte hur dålig han är. När man ska åka någonstans så säger han: kör rakt fram, sväng höger när du ser ett rött ljus. VA?! Jag körde helt fel och blev galen och började skrika på honom.

I vilket fall som helst så vann mitt lag och det var roligt. Tyvärr har alla väldigt dålig kondis (förutom Domaren som springer väldigt ofta) så det blev inte sååå många rundor. I vilket fall som helst, fun fun.

Men men, nu ska jag ut och käka med systrarna för de åker till Dalarna imorgon.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0