Hej..

Idag är inte direkt världens bästa dag, men men.. Det är bara bita ihop och fortsätta framåt. Eller hur?

Jag har suttit och lekt med leran ett tag nu. Det är bra terapi för mig, för det får mig att sluta tänka på allt annat. Jag har iallafall gjort en gris och en barndomstavla. När jag var liten så brukade min pappa ALLTID rita en massa berg, massa gräs och en liten röd stuga. Alltid. Så nu har jag gjort den, fast med lera. Det ser ut som om den var gjord utav en femåring, men jaja..

Nu väntar jag på att min lärare ska höra av sig för jag har TRE kompletteringar att göra och hon behöver förklara en hel del tydligen. Hon ville att jag skulle komma förbi själva Teologen men förklarade för henne att jag inte är i Uppsala för tillfället.. Fan. Men men, jag bara inväntar uppgifterna och försöker bli klar i helgen. Jag har ändå inget annat bättre för mig. Efter det ska jag börja läsa mina böcker och bara "njuta av sommaren".

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0